Redwood Outdoor Tent

  • Paul de bruin

    Wij hebben de rewood oak 5 tent en zijn er 4 keer mee op vankantie geweest.

    Qua formaat een heerlijke tent, echter hij is nu voor de tweede keer terug naar het verkoopadres.

    Dit omdat bij een hevige regenbui de tent,ook na opnieuw gecoat te zijn, een lichte nevel laat doorslaan.

    Voordat de extra coating was aangebracht moesten we naar de slaapcabine om droog te blijven.

    Na de nieuwe coating is het gelukkig minder maar niet opgelost.

    Heeft iemand een soortgelijke erevaring?

    Dorrie & Paul

  • Dave

    Goedemiddag,

    Wij hebben een Red wood Oak tent en nu is de beschrijving verdwenen.

    Is er iemand die deze kan inscannen en kan mailen naar me..

    met vriendelijke groet,

    Dave Hendriks

  • Ruud

    Beste Paul,

    We hebben een Redwood OAK 5, gekocht april - 2012 bij de Vrijbuiter.

    2012 hiermee gekampeerd, afgezien van wat kleine buitjes, geen slagregens gehad, die een probleem gaven.

    2013 hebben we de tent niet gebruikt, maar nu in 2014 hebben we, bij slagregen, exact hetzelfde probleem.

    De binnentent van de slaapcabines kan het nog even drooghouden, maar na verloop van tijd gaat het ook in de slaaptent druppelen. In de voortent wordt het op het grondzeil een natte bedoening.

    Ik zie na je mail uit 2012 geen verdere reacties op je mail. Voordat ik , waarschijnlijk buiten de garantietermijn, nog even terug ga naar de winkel, wil ik graag weten hoe het bij jouw is afgelopen.

    Ruud

  • jannie

    Dag Ruud

    Bij ons dit jaar hetzelfde. een poureus grondzeil waardoor we in plassen zaten en nevel uit het dak. Niet normaal maar ja ik heb zelfs het bonnetje niet meer. Redwood zelf kun je niet benaderen. Ik hoop op enige coulance van de Vrijbuiter…

  • Rob

    Hallo, 

    Heeft hier iemand foto's van een Redwood Aspen 4 ??  

    Ik heb zo'n tunnel tent maar wil hem verkopen maar ik kan nergens goede of juiste foto's vinden van die tent. 

    alvast dank ????????

  • Rob

    Hallo, 

    Heeft hier iemand foto's van een Redwood Aspen 4 ??  

    Ik heb zo'n tunnel tent maar wil hem verkopen maar ik kan nergens goede of juiste foto's vinden van die tent. 

    alvast dank ????????

  • Roos

    Hi , ik wil twee Redwood tenten verkopen maar heb er ook geen goede foto's van. Kan iemand me helpen aan foto's van de Catalpa 3 en/of de Larch 4. Handleidingen, specs etc. Zijn ook welkom. 

    Zelf alles opzetten lukt me niet meer en is ook de reden voor verkoop.