Te koop: Reuzenpad van Erdman Schmidt

  • Manon

    Ik bied onze reuzenpad van Erdman Schmidt te koop aan. Het is een fantastiche tent met een royale leefruimte en een vierpersoons slaaptent. Deze tent is slechts drie keer gebruikt en verkeert in uitstekende staat. Ik doe hem weg met pijn in het hart. Mijn partner houdt niet van kamperen en ik vind het zonde als de tent nog langer op zolder ligt.

    De tent is helemaal gaaf en schoon, en is altijd droog opgeborgen geweest. Ik heb hem gekocht in de zomer van 2001. De nieuwprijs was toen fl 3.295,00. De aankoopbon en het boekje dat erbij hoort zitten er nog bij.

    De Reuzenpad is de grootste eenstokker binnen het assortiment van Erdman Schmidt. Hoewel het een grote tent is, kun je hem binnen 15 minuten opzetten. Hij heeft standaard een stalen A-stok, waardoor er in het midden van de tent geen stok staat en je overal kunt lopen. De binnentent heeft wegrolbare zijkanten en een tochtvrij af te sluiten woonruimte. Het is een tent waarin je op gewone kampeerstoelen kunt zitten. Bovendien biedt de Reuzenpad de mogelijkheid om een extra binnentent langs de zijkant te plaatsen. De noklat is om de afwatering van de tent langs de voorkant te vermijden.

    Hoogte 
nok: 225 cm

    Hoogte deur: 180 cm

    Gewicht: 21,7 kg

    Het gewicht is verdeeld over drie pakketten: een met de buitentent, een met de binnentent en een met de stokken. Daardoor is de tent goed te verdelen in de auto of op de fiets.

    Zie voor meer informatie en contact ook mijn advertentie op Marktplaats (ik woon in Soest)

  • Eddy Joon

    Beste Manon,

    Mag k je een voorstel doen. Kleinere tenten verkopen een stuk makkelijker.

    Ik heb een Pad Extra uit 1990 met alu A-stok en alu stokjes voor de schaapskooi. 8,5 kg. Alles helemaal gaaf. Ik weet wat je bedoeld met kwaliteit. Wegens een kleine naaifout (plooien) heeft Erdmann Schmidt in Hilversum de tent volledig vervangen en is die daarna maar vier maal heel kort ingezet.

    Mag ik je mijn Pad extra aanbieden met € 125,00 bijdrage. Ik heb ook de factuur uit die tijd. Iets van Fl. 1600,00 en iedereen verklaarde me voor gek, toen en nu. Maar een geweldige tent. Ik ben nu 57 en heb mijn huidige partner helemaal omgeturnd. Ze geniet van kamperen en van alle avonturen. Jouw tent nemen we dan mee naar Frankrijk over 1,5 maand in plaats van de vis-a-vis die al wat aan vervanging toe is.

    Met vriendelijke groet,

    Eddy Joon

    Balans 15

    Amersfoort

    eddy.joon@hotmail.com

    06-55105999

  • Eddy Joon

    Please

  • Nelleke Schiphorst

    Beste Manon, op zoek naar een Erdman Schmidt tent stuit ik op je advertentie van vorig jaar.

    Ik ben bang dat je de tent allang kwijt bent, maar voor het geval dat…

    Ik zou hem graag van je overnemen.

    Laat even wat horen ajb.

    Hartelijke groeten,

    Nelleke Schiphorst

    PS ik ben bang dat dit soort advertenties jarenlang op Google blijft staan. Ik zag er ook nog een uit 2009..