Gezocht Cabanon biscaya 500/ baco T5000 of gelijkwaardig

  • Clair

    Wij zijn op zoek naar een grote all season tent, wie heeft er 1 in de aanbieding?

  • mike

    Hallo, zie onderstaande!!

    isdit wat u zoekt zie advertentie marktplaats = supper tent.

    Meer foto's KenmerkenAantal slaapplaatsen: tot en met 6 BeschrijvingWegens aanschaf caravan te koop Cabanon Bissaya 500 met keukenuitbouw incl. aanritsbare luifel en tentschort. Aanschaf datum januari 2008 2 x 2 weken gebruikt.

    Makkelijk op te zetten en zeer ruim. 3 Slaapcabines (2x 1.70x2.50 1x 1.40x2.50) met de mogelijkheid om van 2 slaapcabines 1 slaapcabine te maken.

    Aanritsbaar grondzeil

    Drempelvrije ingang, zonder ritsbeschermer

    Vaste Aluminium boogstokken (28 x 1 mm) niet in hoogte verstelbaar

    Ventilatie in het slaap gedeelte

    Van binnenuit te sluiten raamflap voor privacy

    Ramen met ventilategaas

    Stoktunnels met ritsen in tent, niet in luifel

    tentmaat 7.80 bij 5 mtr excl luifel

    Diverse kastjes optioneel (kledingkasten en keukenkast voor gasfornuis)

    Aankoopbon en instructiefolder aanwezig

  • David Busselaar

    Beste Clair,

    ik weet niet of je reeds een tent hebt, wil vandaag of morgen een advertentie plaatsen op marktplaats maar laat het maar even weten.

    Mijn ouders hebben een Cabanon Biscaya 500 te koop.

    Laat het aub z.s.m. weten.

    Groetjes Dave

  • André

    Beste David,

    Hebben je ouders de Cabanon tent nog te koop? Wij zoeken eveneens een dergelijke tent.

    Groeten,

    André

  • Lind@

    Er staan een aantal te koop op Marktplaats, wij hebben een Cabanon vorige week nieuw gekocht en het zal ons benieuwen hoe deze zal bevallen.

    Het schijnt van horen zeggen van vele dat het de “rolls royce”onder de tenten is.

    succes

    grtLinda

  • Evert

    Hallo Linda,

    Wij willen ook een Cabanon Biscaya 500 kopen. Ik was benieuwd hoe hij jullie is bevallen.

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Groet Evert

  • sven phlips

    Goede namiddag,

    Ook wij zijn op zoek achter een nieuwe tent .

    Wegens uitbreiding van ons gezin was onze huidige tent te klein en hebben we deze verkocht .

    Is jullie tent nog te koop ?

    Wat is de vraag prijs en kunnen wij deze komen bekijken ?

    m.vr.gr.

    Phlips Sven

  • Linda

    Het is alweer een jaar geleden deze topic, en inmiddels voor het tweede jaar in gebruik, niets is teveel gezegd de rolls roys onder de tenten, fantastisch

    het opzetten is niet binnen een hafl uurtje wat men wel eens beweerd je hebt wel even iets langer nodig maar als die staat dan staat die

    vele regenbuien, stormen al gehad maar geen centje last, ik heb geen aandelen in deze tent maar ik zou deze tent wel aanraden.

    min puntje… ja !! wanneer je de luifel hebt staan en je krijgt een hoosbui dan regent het naar binnen, dit hebben wij opgelost dmv een extra ( grondzeil gamma) over de luifel te doen.

  • Patricia

    Iemand ervaring met deze tenten?

    En wat is beter Ripstop of All-Seasons tentdoeken?

    Groetjes Patricia

  • Jeroy peterson

    Die van mij is te koop ……

    Ik heb er veel plezier aan beleefd. We waren altijd met zn 6en….Maar na mijn scheiding is hij overbodig geworden.

    Dus….Liefhebbers , ik hoor het graag!