WILDEBEAST KIAORA L Ervaring Perrysport tenten

  • ikke

    Hallo

    wij waren van het weekend bij perry sport en zagen de WILDEBEAST KIAORA L in de aanbeiding van 799 voor 399 heeft iemand ervaring met deze tent en kan me tips geven makkelijk op te zetten enz

    "Zeer ruime familietent met veel leef en bewegingsruimte, inclusief vast grondzeil en met gaasdeuren volledig aflsuitbaar voor insecten

    Met additionele “”kinder“”tent op een zeer praktische plek, waardoor veel extra ruimte geboden wordt

    Diverse ramen en deuren zorgen voor veel ventilatie en daglicht

    Muskietengaas binnenkant en leefruimte

    Buitentent: Ademend T/C 100 x 60, 185 g/m? W/R

    Binnentent: ademend T/C

    Maximale hoogte: 210 cm

    Kuip: Polyester Oxford, PU coating 5000 mm

    Gewicht: 32.400 gram

    Transporthoes: 38 x 38 x 77 cm

    Bogen: aluminium

    Inclusief: draagtas, scheerlijnen en haringen "

  • gert

    Nu wij hebben de zelfde tent gekocht en hij is makkelijk op te zetten hoor. De dikke stokken in het midden de twee dunnen aan het uiteinde. Wel onderaan de stokken voordat je de pinne erin stopt de banden los laten en dan pinnen erin. Als de vier scheerlijnen staan dan pas aantrekken.

    Wij zijn nu een week ermee weggeweest het bevalt prima. Alleen gaan we hem te koop zetten voor 150 euro omdat hij voor onze auto en te trekken te groot achteraf is. Verder is de tent van lkatoen en dat is beter als polyester. Vr gr Gert

  • ikke

    gert

    waar woon jij misschien kunnen we de tent van je kopen, als je tent nog 100% is en de Wildebeast kiaora L is

  • Vraagje

    heeft u die met alu stokken of glasfiber

  • Hilde

    Beste Gert,

    Wij zijn wel geinteresseerd om je tent over te nemen.

    tel: 0621887322, Hilde

  • Hilde

    Beste Gert,

    Wij willen hem wel kopen mits in goede staat.

    tel 0621887322, Hilde

  • Vraagje

    Uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh hilde was ik nie ff iets eerder ??????

  • danie

    He Gert,

    Ik wil hem ook wel kopen als het een wildebeast Kiaora L van katoen is. Biedt je meer dan de rest denk ik. Mail me voor hoeveel je verkoopt?

    Danie

  • Robert Tettero

    Hallo Gert,

    we zouden ontzettend graag de tent van je willen kopen. Zijn bij Perry geweest en overal al op internet gezocht! Mocht je het nog hebben maak je er ons heel blij mee.

    020-4218480

    vriendelijke groet, Robert

  • EdR

    stokken snel kapot (na 1 à 2 jaar al).

    tentdoek geweldig: én ademend én snel droog

    grondzeil met kuip heel handig. als het regent, regenen je spullen daarin niet gelijk nat.