opzet schema falco sperwer 580

  • paul

    Ik heb een falco sperwer 580 AK(afritsbare kuip) 2e hands gekocht. Erg blij mee, maar er zit geen opzet schema bij. Nu schijnt het wel eenvoudig te zijn, maar ben toch benieuwd of iemand mij er een (ingescand) kan mailen of gewoon een kopietje kan opsturen. Ik denk dat het opzet schema ook gelijk is aan bijvoorbeeld een falco havik 400 AK of 460 AK , dus als je daarvan een schemaatje hebt, mag dat ook. Het gaat mij erom dat ik het even weet in de goede volgorde en hoe je de bogen moet neerleggen op het kuipzeil voordat je hem opzet.

    Ik hoop een reactie te krijgen.

    Paul de Ruiter

  • dick

    beste,

    neem is contact op met bax in bergeijk. zij zijn de maker van deze tenten.

    groeten dick

  • paul

    Hallo Dick,

    dat heb ik gedaan, maar daar heb ik nog geen antwoord van. Ik dacht misschien heeft iemand zo'n schema. Maar uit de reacties te merken. denk ik dat die schema's er niet zijn. Ik wacht nog even af.

  • erik rijken

    Wij hebben zo'n opzetschema omdat we onlangs ook een 580 ak gekocht hebben.

    Mocht je nog belangstelling hebben, laat het even weten.

    M.vr.gr.

    Fam. Rijken

  • Paul de Ruiter

    Wat fijn om te horen. Dat zou ik graag van u krijgen. Kunt u het scannen en mailen of liever opsturen? Als u mij ( via uw mailprogramma) een mail stuurt, dan mail ik mijn adres zo nodig aan u terug om een kopie op te sturen.

    Bij voorbaat bedankt!

    Paul de Ruiter

  • Erik Rijken

    Ik heb het dus gemaild. Is het goed aangekomen ?

    M.vr.gr.

    Erik Rijken

  • Marcel

    Beste Paul,

    Heb jij het opzetschema nog in je bezit?

    Ik heb ook een sperwer 580 gekocht en ben ook op zoek naar het opzet schema.

    Ik hoor graag van je.

    Groet MArcel

  • Bert

    Marcel Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Paul,

    >

    > Heb jij het opzetschema nog in je bezit?

    > Ik heb ook een sperwer 580 gekocht en ben ook op

    > zoek naar het opzet schema.

    > Ik hoor graag van je.

    >

    > Groet MArcel