bardani tunneltent

  • Jacqui

    Hallo,

    Wij zitten erover te denken om een Bardani tunneltent te gaan kopen en zoeken mensen die met dit merk ervaring hebben opgedaan, ook over de extra bij te kopen luifel.

  • patricia

    Hallo,

    Wij hebben in 2004 een Bardani Cassano gekocht (ribstop katoen) met getapete naden.

    Tijdens onze vakantie in Frankrijk, kregen wij de laatste drie dagen regen.

    Wat bleek? Onze tent was lek : op bijna alle haken en oogverbindingen (tentophangpunten van buiten- binnentent), verder lekte de tent bij de getapte naden, de lusjes bij de deuren, ramen en zelfs bij het dak hingen dikke druppels! We moesten pannetjes door de hele tent plaatsen om de druppels op te vangen! Ook bleek dat het grondzeil van de slaaptent niet volledig droog is gebleven, er lag een enorme plas onder ons luchtbed.

    Toen wij terug kwamen van drie zeer ellendige dagen, zijn wij verhaal gaan halen bij de firma die ons de tent had verkocht. Na een half jaar en heel veel telefoontjes, kregen wij de mogelijkheid om de tent om te ruilen. We hebben nu inmiddels een Active-leisure tent (Mpt 4 T/C) met luifel en inritsbaar grondzeil. Deze bevalt ons prima en zeker omdat het grondzeil volledig alles afsluit, hebben wij het afgelopen jaar ondanks de regen (die je onder de tent voelde stromen) het prima droog gehouden!

  • Juul

    wij hebben de ascoli van de trekkers lijn.

    Die is geweldig we hebben hem vorig jaar mei gekocht en zijn er zeer tevreden over hebben de eerste keer gelijk een doop gehad nog geen tien minuten nadat we hem hadden neer gezet hadden we nood weer windstoten hagel regen en onweer en heeft het prima gedaan en we hebben nog geen regen loze vakantie gehad wij hebben wel degen met opening aan de voorkant ik vindt het heerlijk.

    Wij hebben de extra luifel niet.

  • Mariette

    Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met een lekkende Bardani tunneltent.

    Wij staan net op het punt om een Villanova 400 te kopen, maar dat verhaal over de lekkende tent schrikt me wel een beetje af.

  • Judith

    Wij hebben net vier weken met een bardani tunneltent gekampeerd en een aantal flinke onweersbuien gehad, maar totaal geen lekkage. Ik vind het echt een supertent.

  • Patrick

    Hoi Jacqui,

    Wij denken er over na om de Villanova 400 te kopen. Hebben jullie de tent gekocht en zo ja is het goed bevallen ?

    Groeten,

    Patrick

  • Jacqui

    Hoi Patrick,

    Wij hebben uiteindelijk niet de Bardani gekocht, we hebben besloten om een vouwwagen te kopen, vonden we toch net wat meer opzetgemak, en anders hadden we bij de tent toch sowieso een aanhangertje moeten kopen. Dus helaas kan ik je niet vertellen hoe de tent bevallen is.

  • Klaasje

    Ik wilde even reageren op bovenstaande ervaringen. Wij hebben sinds twee jaar een Bardani tunneltent Villanova en we zijn er zeer tevreden over. Hij is absoluut waterdicht en er is al heel wat regen opgekomen kan ik je zeggen. Dus ik herken het verhaal wat er boven staat dus totaal niet. Wel hadden we het eerste jaar bij de slaapcabines dat het grondzeil op sommige plekjes kapot was gegaan maar dat was maar heel minimaal en ja dat kan altijd gebeuren er hoeft maar iets scherps onder te liggen. Maar goed dat hebben we keurig geplakt je hebt daar speciale lijm voor (kan je bij elke kampeerwinkel kopen kost zo ongeveer 6-7 euro). Dit jaar was het echt kurkdroog onder de hele tent. Die lijm werkt dus prima. Onze ervaring is dat het een prima tent is, makkelijk op te zetten en wij hopen er nog jaren mee te gaan kamperen.

  • Jannie

    hallo

    wij kamperen twee jaar met een bardanimerano tent. Wij hadden er een tarp bij die wij over de ingang aan de voorkant hebben gespannen. Dit is ons uitstekend bevallen.

    Dit jaar hebben we een bijpassende luifel gekocht, maar hier nog geen ervaring mee.

    De tarp gaf veel schaduw en bij regen bleef het bij de ingang droog. Je kan de deur dan open laten staan.

  • a-m

    Hallo

    Wij hebben een paar maanden geleden de Bardami Bormio gekocht. Net terug van vakantie 1 flinke bui gehad. Volgende ochtend bleek er zelfs een plas water in de voortent te liggen. Als je goed kijkt kun je ook door de gestikte naden naar buiten kijken. Ik baal er goed van en ga deze week eens kijken of ik mijn geld terug krijg. Ook de binnentent was vochtig omdat opspattent water over het binnezeil heen was gegaan.

    Wil nu een eureka outside in of een Vaude opera gaan kopen.

    A-M