Ervaringen ESVO-tenten

  • Rene

    Hallo,

    Ik kom steeds nederlands merk ESVO tegen, maar ken het merk niet.

    Heeft een van jullie misschien ervaringen met hun tenten?

    Graag hoor ik dat van jullie.

    Als ik hun site mag geloven is het een topkwaliteit.

    In afwachting van jullie reacties.

    Groeten

    Rene

  • downloader

    Het is een oud Nederlands tentenmerk ja. En de kwaliteit is ook goed te noemen (beter dan Vrijbuiter, de Wit) Het is geen De Waard, Karsten…

    Ze produceren ook veel voor andere trouwens. Dat staat er een andere naam op het etiket (en made by ESVO)

  • Jap

    Ik heb 15 jaar geleden een esvo stolp 4 de luxe met vastkuipzeil gekocht op de ANWB tentenshow nieuwprijs toen fl 800,- zelfafbreken en meeneemprijs fl 600,-

    We hebben er 13 jaar (t/m 2005) ca 3 weken per jaar is 39 weken mee gekampeerd. Ik kan niet anders zeggen dat het een supertent is.

    Stormvast, waterdicht (alleen de laatste jaren wat doorslagnevel bij echte slagregen) compact en praktisch licht in gewicht inclusief alles 28 kg.

    Dit jaar zijn er 2 ritsen gesneuveld en ik ga weer voor een nieuwe esvo.

    nu ca 7-800 euro. een vergelijkbare de waard karsten is minimaal 2000 euro duurder. De waardkampeerders komen vaak even kijken omdat de de ESVO soms aanzien voor een de waard. Van het prijsverschil kan je er dan nog eens 2 kopen.

  • Joop

    Had als jongetje al een ESVO tent. Jaren meegekampeerd. Daarna een piramidetent, ook gemaakt door Esvo. 27 jaar mee kunnen kamperen, jaar in-jaar uit. En nu heb ik weer een katoenen tent van Esvo. 

    Ik heb Esvo gebeld. Ze hebben nu precies hetzelfde doek als De Waard en Kasten en ook het grondzeil. Scheelt wel honderden euro's. 

    Wel leuk, trouwens dat de Nederlandse tentenmakers zulke goede tenten maken. Is op termijn toch beter en ook goedkoper.